A treia ședință de lucru în cadrul Proiectului privind extinderea informatizării sistemului Casei de Asigurări a Avocaților (CAA)

A treia ședință de lucru în cadrul Proiectului privind extinderea informatizării sistemului Casei de Asigurări a Avocaților (CAA)

23 februarie 2016

La data de 19.02.2016 a avut loc la Cluj cea de a treia ședință de lucru în cadrul Proiectului privind extinderea informatizării sistemului Casei de Asigurări a Avocaților (CAA), aprobat în cadrul Consiliului UNBR din 5-6 septembrie 2015.

Noul sistem informatic presupune preluarea în mod automat de către serverul CAA, de la serverele locale ale filialelor, a informațiilor legate de situația fiecărui avocat, creând astfel posibilitatea obținerii unui număr vast de informații și rapoarte, care vor ușura modul de lucru și operare și vor asigura transparentizarea sistemului de pensii. Fiecare avocat își va putea vizualiza situația sub toate aspectele și astfel o va putea gestiona prin intermediul aplicației ”Contul meu”, deoarece va  ști exact câte puncte de pensie are deja și va putea face și simulări de pensie.

Derularea proiectului presupune conlucrarea și comunicarea permanentă între factorii implicați din autoritățile profesiei, respectiv Consiliul Uniunii și Comisia Permanentă a U.N.B.R, conducerea și personalul de specialitate al filialelor, conducerea barourilor pe de o parte și pe de altă parte cu membrii sistemului. De asemenea, este necesară și pregătirea personalului existent la centru și la filiale.

La întâlnirea desfășurată la Cluj au participat Av. Cristina Reveica Gheorghe, Vicepreședinte UNBR și responsabil de relația cu CAA, dl. Av. Florin Petroșel, președintele CAA și reprezentanții filialelor CAA de pe lângă  barourile Bihor, Maramureș, Satu Mare, Bistrița Năsăud, Sălaj, Mureș, Cluj.

În cadrul întâlnirii s-a realizat o expunere a proiectului de extindere si dezvoltare software, cu aplicație  pe sistemul filialei București, au fost prezentate datele financiare legate de sistem precum și prognoze privind dezvoltarea ulterioară a acestuia.

Până în prezent s-au organizat trei evenimente pe această temă, la care s-au purtat discuții cu  reprezentanții a 18 filiale, urmând ca până la până la sfârșitul primului trimestru al anului 2016 să fie organizate întâlniri de lucru în teritoriu cu restul filialelor CAA.

Conform estimărilor CAA, implementarea sistemului va avea loc până la finele acestui an.