Publicăm Hotărârea Consiliului UNBR nr. 325/17 februarie 2018 privind regulile de procedură și anexele la acestea, aferente Regulamentului de organizare și funcționare a Registrelor Naționale ale Avocaților Români prevăzute de art. 3 alin.(3) si art. 5 alin.(10) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat.

Publicăm Hotărârea Consiliului UNBR nr. 325/17 februarie 2018 privind regulile de procedură și anexele la acestea, aferente Regulamentului de organizare și funcționare a Registrelor Naționale ale Avocaților Români prevăzute de art. 3 alin.(3) si art. 5 alin.(10) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat.

27 februarie 2018

Publicăm Hotărârea Consiliului UNBR nr. 325/17 februarie 2018 privind regulile de procedură și anexele la acestea, aferente Regulamentului de organizare și funcționare a Registrelor Naționale ale Avocaților Români prevăzute de art. 3 alin.(3) și art. 5 alin.(10) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat. Amintim că Regulamentului de organizare și funcționare a Registrelor Naționale ale Avocaților Români a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului UNBR nr. 271/26 august 2017.

Menționăm că, potrivit art. 1 alin. (2) din Hotărârea Consiliului UNBR nr. 325/17 februarie 2018, Registrele Naționale ale Avocaților Români se pun în funcțiune după 90 de zile de la data publicării prezentei Hotărâri și vor funcționa în paralel cu cele ținute, în format hârtie, de fiecare formă de exercitare a profesiei de avocat.

Consiliile Barourilor vor verifica si vor clarifica prin consultarea avocaților funcționarea Registrelor, iar eventualele propuneri de perfecționare a acestora se vor analiza până la împlinirea termenului prevăzut mai sus. În această perioadă registrele nu vor fi funcționale.


Download:

– Hotărârea Consiliului UNBR nr. 325/17 februarie 2018 – DOCX / PDF

– Hotărârea Consiliului UNBR nr. 271/26 august 2017 – DOCX / PDF